Termeni si conditii

Academia de Fotografie este reprezentata legal de SC Action Concept SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Str. Ecaterina Teodoroiu 11, 010971 Bucuresti, RO13002143 | J40/4471/2000 | IBAN RO24INGB0000999903483458

Plata unui curs se va face pe baza facturii Proforma, eliberata de SC Action Concept SRL, urmand ca la intrarea banilor in cont sa fie eliberata Factura Fiscala propriu-zisa.

Factura Proforma si Factura Fiscala este realizata de firma Netcontab.ro si va fi trimisa fiecarui cursant via email.

Plata se va efectua de cursant in maximum 2 zile lucratoare de la data emiterii facturii Proforma.

Atentie: pentru platile efectuare direct la ghiseul bancii  banca percepe un comision de 15 Lei, ce va trebui achitat de catre cursant/client! Va recomandam online banking, transfer bancar, fara comision.

Cursurile din Bucuresti au loc daca sunt minim 3 inscrisi.

Cursurile din provincie au loc daca sunt minim 8 inscrisi.

Se accepta plata in 2 rate – avans 50% la inscriere si restul de 50% la inceperea cursului – pentru cursurile care depasesc suma de 450 lei + Tva.

Fiecare cursant primeste o diploma de participare din partea Academiei de Fotografie, semnata si stampilata, care va contine numele cursantului, data, locatia si agenda cursului. Veti avea o referinta in plus cu privire la calificarea dumneavoastra.

Oferim o reducere de 10 % daca 1 participant se inscrie la 5 cursuri diferite, sau 5 participanti se inscriu la un singur curs. Inscrierile – in ambele cazuri – trebuie sa aibe loc cu o singura ocazie, nu in zile diferite. Se va trimite o singura factura fiscala, iar reducerea se aplica la suma totala.

Daca la un curs nu se intruneste numarul minim de cursanti – 3 in Bucuresti si 8 in provincie – Academia de Fotografie va returna taxa de curs in totalitate platitorilor in termen de 7 zile lucratoare din momentul solicitarii in scris, via email, la contact@academiadefotografie.ro.

Daca din varii motive nu puteti participa la cursul pe care l-ati platit – va rugam sa ne anuntati in scris, via email, la adresa contact@academiadefotografie.ro – cu minim 14 zile inainte. Cursantul va fi reprogramat pentru sesiunea ulterioara, in limita locurilor disponibile. Daca ne anuntati cu mai putin de 14 zile – aveti posibilitatea sa trimiteti pe altcineva in locul dumneavoastra. Din motive organizatorice suma platita nu poate fi returnata.

Fotografiile realizate in timpul cursului cu fotomodele sau alte persoane invitate pot fi postate in spatiul public, virtual, social-media, Facebook, blog, website sau diferite articole doar cu acceptul fotomodelului si a persoanei participante, urmand ca imaginea respectiva sa contina descrierea completa a persoanelor din imagine, cu nume, prenume, locatie, ocazia fotografierii, titlul cursului, Academia de Fotografie fiind amintita ca organizator.

Litigiile generate se vor rezolva pe cale amiabila, in caz contrar fiind supuse instantelor judecatoresti competente.