Postul scris de Simion Buia ieri a deschis cutia Pandorei. Stim debate-ul, care e cel mai bun / cel mai eficient/ cel mai accesibil / cel mai tare> DSLR sau Mirrorless? Iar companiile incep sa poarte aceasta dezbatere in campaniile lor de marketing.
Sony Australia a decis sa apeleze la o strategie de promovare care s-ar putea sa dea roade si in Romania – sa imbine umorul cu specularea unor neajunsuri ale utilizatorilor de DSLR. Au rezultat 8 clipuri pe care le-au incarcat pe canalulul youtube numit DSLR Gear No Idea si au indemnat vizitatorii sa faca ce stiu ei mai bine (enjoy, like, share, talk about it) prin urmatorul mesaj:
„These are the DSLR clueless – all the gear and no idea. Remind you of someone? Share it with them, click the ‘share’ button.”
iar pe pagina lor de facebook, completeaza astfel:
„They’re out there amongst us…the DSLR clueless. With all the gear and no idea, we need your help in ‘outing’ them! Check your inboxes for more details.”
The Vidiot, Lens Spotter, Macro Freak, Sideline Hero, The Flasher, Status Updaters, Foreign Correspondent, F-Stop Fusspot, dupa cum deja v-ati prins, fiecare povesteste scurt (in 15 secunde) despre un stereotip al utilizatorului de DSLR. Enjoy and SHARE!
THE VIDIOT
LENS SPOTTER
MACRO FREAK
SIDELINE HERO
THE FLASHER
STATUS UPDATERS
FOREIGN CORRESPONDENT
Etic? Nici nu are mare importanta, sa zicem admisibil. Curajos? Si-au permis, mai ales dupa ce au scos din portofoliu gama Alpha iar modelul Sony RX100 este printre cele mai bune 26 de inventii ale anului 2012 intr-un clasament facut de Times Magazin. Eficient? Ramane de vazut cat de virale devin aceste filmulete. Funny? Sigur.
No Comment