In studioul Academiei de fotografie ne mandrim cu cea mai buna cafea, oricine ne-a trecut pragul si a savurat o cafeluta poate sa depuna marturie. Mirosul, caimacul, placerea de a o imparti cu invitatii nostri, ne fac ziua mai frumoasa. Una dintre cele mai scumpe si iconice campanii realizate de un brand de cafea este legata de fotografie -Lavazza a pariat pe fotografi.
La inceputul acestui an, cand am aflat ca Lavazza aniverseaza 20 de ani, ne asteptam la un calendar pe 2012 care sa le intreaca pe toate de pana acum: adica fotografii spectaculoase, fotografi geniali si bugete enorme! Asa a fost. Lavazza a invitat 12 fotografi care au realizat calendarele lor in trecut sa-si faca autoportretul, singura conditie era ca in cadru sa existe o ceasca de cafea. A iesit un calendar asa cum ne asteptam si chiar mai mult, caci cei 12 si-au aratat viziunea, stilul si dorintele ascunse in imagini memorabile.Erwin Olaf – experimental si contemplativ, Thierry Le Gouès – printre picioarele unui model, Miles Aldridge – urmarit de amintiri din copilarie, Marino Parisotto – inconjurat de atentie feminina, Eugenio Recuenco – pe cal, Eliott Erwitt -ludic, Finlay MacKay – experimental, de nerecunoscut, Mark Seliger – tipic, fotograf, Annie Leibovitz in balta, Albert Watson la restaurantul din colt, David LaChapelle in ipostaza sexy si party girl Ellen Von Unwerth.
Restul autoportretelor le puteti vedea in filmuletul de making of:
No Comment